woensdag 15 oktober 2014

Collectie huisjes op de Woonbeurs

Elk jaar ga ik naar de Woonbeurs en dan bekijk ik of ik ergens een lijn in zie. Vorig jaar was het bijvoorbeeld de cactustrend. Overal zag je echte cactussen of van steen. Dit jaar? Vele  decoratieve huisjes! In alle maten, kleuren en materialen. Ik ben dol op huisjes, onlangs kwam ik er achter dat ik al een ware verzameling heb (zie mijn eerdere blog My collection of houses.) Maar nu vond ik het wel wat te veel worden...

Ik heb er een aantal op de foto gezet. Het is bij lange na niet het aantal dat daadwerkelijk vertegenwoordigd was op de woonbeurs. De foto's zijn gemaakt met mijn Iphone, dus niet van optimale kwaliteit.


De eerste twee foto's zijn gemaakt in de stand van de webshop By Zenz (www.byzenz.nl). Een erg leuke website met prachtige accessoires. De derde foto is een vilten huis, een diy van 101woonideeen. De vierde foto zijn huisjes uit de stand van Ariadne At Home.



Deze huisjes stonden in de stand van Karwei.

Van het totale aanbod heb ik één huisje gekocht. Een klein goudkleurig huisje. De rest was te groot of te robust. Ik denk er over na om een andere verzameling te beginnen, eentje die echt moeilijker is om aan te komen. Maar wat? Ik loop er vast een keer tegenaan. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire berichten